Share

Returnare produse

Dacă ai o problemă cu un produs care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de Departamentul Vânzări, ai opţiunea de a returna produsul la noi. Primul pas este completarea acestui formular de returnări.

Acesta trebuie să fie completat în întregime. Îţi vom răspunde prin e-mail, în termen de 3 zile lucrătoare, furnizându-ţi instrucţiuni de returnare.

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original sau echivalent. Nu vom credita produse deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Te rugăm să foloseşti o cutie de protecţie pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului.

Informaţii comandă

* Nume:


* Prenume:


* E-mail:


* Telefon:


* ID Comandă:


Data Comandă:

Informaţii produs & Motivul returnării

* Nume produs:

* Cod produs:

Cantitate:
* Motivul returnării:
Produsul este deschis:


Defecte sau alte detalii:
Introdu codul în căsuţa următoare:

Magazin ROptica © 2024
Soluționarea alternativă a litigiilor Soluționarea online a litigiilor