Share
Recomandări
RAMA CASCADA C3907
280,00 lei
RAMA BELUTTI EC30327
350,00 lei 200,00 lei
Cele mai vândute
ETUI COPII MARIE
50,00 lei
RAMA CASCADA C3907
280,00 lei
Recent adăugate

Informatii livrare

TERMEN DE LIVRARE

Prin LIVRARE se intelege intervalul dintre momentul finalizarii( pregatirii) comenzii si pana la ajungerea la adresa sediului d-voastra. Este important pentru noi sa stiti ca procesarea comenzilor se face in ordinea receptionarii lor, dar avand prioritate comenzile la care a fost aleasa ca modalitate de transport livrarea prin curierat rapid. Confirmarea unei comenzi lansate cu succes o aveti prin trimiterea unui email generat automat la adresa cu care sunteti inscris in baza noastra de date, in care puteti vizualiza intreaga comanda. Daca nu ati primit acest mesaj, va rugam sa ne contactati.

Termenul de livrare este de aproximativ 2-4 zile lucratoare calculate de la data preluarii si acceptarii comenzii dumneavoastra, termen conditionat direct de modalitatea de livrare selectata (curier sau posta) dar si de timpul fizic necesar procesarii comenzii, insa poate ajunge si pana la 7 zile lucratoare. Acest termen este orientativ, el putand fi modificat din motive independente de vointa echipei  noastre ( conditii meteo extrem de nefavorabile, drumuri blocate, calamitati naturale, greve ale firmelor de transport, etc.)

Produsele se livreaza in limita stocului disponibil la DEPOZITUL ROPTICA.RO® .In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla in stoc, veti fi instiintat(a) in acest sens. ROPTICA.RO® nu poate fi facut responsabil in cazul in care produsele comandate sunt livrate cu intarziere.

PRETURI

Preturile comunicate pe site includ TVA si sunt valabile pana la noi modificari de pret. In cazuri exceptionale, ROPTICA.RO® isi rezerva dreptul de a schimba preturile de vanzare ale produselor prezentate fara instiintare prealabila.

TRANSPORT

Aveti posibilitatea sa alegeti dintre urmatoarele variante de transport pentru a intra in posesia coletului: firma de curierat sau Posta Romana. Costul transportului va fi suportat integral de cumparator. De asemenea, cumparatorul va suporta toate costurile aditionale de transport (fiecare km efectuat in cazul expeditiilor in afara retelei firmei de curierat , taxele aparute in urma depozitarii coletelor la Posta Romana etc.). Aceste tarife pot fi modificate fara preaviz si anunt prealabil in functie de modificarile de pret realizate de firmele de transport.

PLATA

Puteti alege dintre urmatoarele variante de plata a contravalorii comenzii dumneavoastra:

1. Plata in avans, prin : a) ORDIN DE PLATA; b) VIRAMENT BANCAR;

2. Plata la livrare, ramburs prin numerar. Avand in vedere prevederile legislatiei din Romania , platile efectuate de persoanele juridice cu o valoare mai mare de 5000 RON se pot face doar prin ordin de plata sau card bancar.

Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 1000 RON ne rezervam dreptul de a solicita un avans de minim 30 %. In conditiile neridicarii unei comenzi pentru care s-a achitat avansul, suma returnata va fi egala cu contravaloarea avansului dar din care scad cheltuielile legate de transport (tur - retur). Deasemnea furnizorul isi rezerva dreptul de a anula orice comanda care prezinta caracter fraudulos.

RETURNAREA MARFII

Conform art. 4 din legea 130/2000 "consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produsului". Clientul are dreptul de a returna oricare dintre produsele comandate in termen de maxim 10 zile lucratoare de la receptia lor. Cumparatorul este obligat sa achite integral costul returnarii produselor. In situatia returnarii unui colet ce a beneficiat de transport gratuit, din valoarea returnata va fi retinuta contravaloarea transportului initial (posta - 7,5 ron, curier - 19.5ron). Contravalorea marfii returnate( nu si costul aferent transportului initial) va fi platita clientului in termen de maxim 30 zile de la returnarea produsului, fie prin mandat postal, fie prin transfer bancar in contul clientului, in cazul in care un asemenea cont este specificat.

ATENTIE!

Produsul trebuie sa aiba toate etichetele originale, sa nu fi fost folosit/ purtat, sa nu fie deteriorat si sa fie trimis in ambalajul original cu care a fost primit la livrare! Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de returnare. Nu primim coletele a caror plata de transport nu a fost efectuata de catre expeditor! Nu primim colete cu ramburs!  Produsele se vor trimite prin Posta Romana in colet simplu fara ramburs.

Inainte de a returna un produs, va rugam sa contactati serviciul Relatii Clienti la adresa office@roptica.ro, sa anuntati ca vreti sa returnati produsul si ca urmeaza sa primim un colet de la d-voastra.

Returnarea produselor se va face catre: S.C. FIERARU CATALIN-COMERT CU PRODUSE DIVERSE  I.I. cu sediul social in Ploiesti, jud.Prahova, CUI RO31029503, Nr.Inreg.Reg. Com. F29/2036/2012 (de altfel, datele fiind trecute si in documentele de facturare si expeditie).

Magazin ROptica © 2019